Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Life is just fucked up.

Av petra bredin - 19 februari 2012 20:11

Känner mig otroligt glad! Eller?

Allt känns helt meningslöst för stunden.

Allt kommer tillbaka, alla jävla minnen.

Allt som händer runt omkring mig all förbannande skit!

Jag orkar inte med!

Åh!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra längre, allt står bara still.

Jag vill må bra okej? Hör du det. Aa bra.

Less på sån här skit hela dagarna.

Försvin tankar! Jag tycker inte om er, hejdå.

Om man bara kunde stänga av sig själv när man väl behöver det.

Men jag är stark.

Jag försöker klara detta, men ja.. Hur bra går det! Aja överlever dagarna men mår skit på kvällarna. Så det är.

Försöker le och skratta så mycket som helst bland folk. När jag blir ensam så kommer dom riktiga känslorna fram.

Därför jag hatar att vara ensam. För jag klarar inte av det. hatar tankarna ja ne usch allt.

Jag försöker! Och kommer nog fortsätta kämpa. Men klart livet sviktar ibland och det kommer komma motgångar som är ännu värre men endå jävligt fina stunder.

Just wait and see.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av petra bredin - 11 april 2012 12:15

Vaknade för nån timme sen klev upp,klädde på mig,sminkade mig , åt frulle osv osv osv Så nu sitter jag här och ba skriver en massa skit. Igår så kom Johanna till oss super kul! Och vi drog till Norsken och ba hade kul :) Senare idag ska vi vä...

Av petra bredin - 9 april 2012 17:17

Har inte alls skrivit nått här på väldigt länge märker jag! Men det är eftersom allt har varit så ini helvete jobbigt nu på sista tiden. Så har inte alls haft nån ork till att skriva här endå så. Men iallafall! Jag och Kongo är tillsammans ig...

Av petra bredin - 14 mars 2012 14:04


 Idag är humöret lite bättre, fast kroppen orka typ inte med:/ Har så jävla ont överallt! Men vi får se vad som händer till helgen blir antingen att vara hemma, ta en tripp till sundsvall eller tripp till övik :*) Kung vettuuuu! Lär ligga dö ...

Av petra bredin - 13 mars 2012 13:06


Ni som undrar varför inte är i skolan kan grubbla på det lite till a! Jag kände att visst okej, idag kan jag väl slänga in ett inlägg trots humöret! Idag har jag bara slappat, kollat på tv och lite sådär. Sen kom gull mamma min med glass till m...

Av petra bredin - 11 mars 2012 10:16

Jahapp. Då var man singel då! Känns förjävligt! Mår förjävligt och allt. Och varför det tog slut är en jävla massa. Men en liten kort: Irreterade varandra, sårade varandra, lyssnade inte på varandra. Och jag var väl helt och hållet för komplic...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards